SKRIVET: 2011-05-19, kl 23:17:52 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Jag har kommit på problemet...

...Stress..
Ja, det är det som påverkar mig när det gäller sötsug och dåliga matvanor. Just nu är en av de stressigaste tiderna i mitt liv. Jag jobbar deltid samtidigt som jag försöker få klart min uppsats. Jag märker hur jag aldrig har tid att njuta av det jag äter, vilket också gör att jag snabbt blir sugen på något annat även om jag fortfarande är mätt från förra målet.
Jag kan ändå säga att jag äntligen lyckats bevisa för mig själv att jag kan stå på mig mot mina egna begär och göra sunda val.
Detta är bara en av livets alla prövningar. Bevisligen klarar jag denna galant hittills. Jag håller farten och attackerar igen. GO! Det är så skönt att äntligen hittat vad mitt beteende beror på.
Pepp pepp.
Trevlig helg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: