SKRIVET: 2012-03-17, kl 00:56:42 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Ha, vad har hänt?

Ja du, vuxenpoäng it is.. Fick med mej en bil hem från Stockholm. Jag märker redan av effekten av vad det gör med bekvämligheten, "ja, vi saknar lite mjölk til middagen.. Hur gör vi?, äsch, jag tar bilen ner och handlar, det är lugnt.." . Bara det att jag har minskat min tid att ta mig till jobbet med en åttondel, från 40 min till 5 min säger en del om bekvämligheten.

Apropå att bli lat så är det kanske dags att börja tänka på hur man äter om man vill kunna visa sig i bikini till beach 2012. På måndag börjar det. Xtravaganza ska få ge mig en omgång till med helfart och shakesen igen. Blir tufft men har man gått upp 13 kilo så säger det sitt. Dags att ta tag i sig själv och visa vad man går för ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: