SKRIVET: 2012-03-21, kl 18:31:29 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Shakes igen

Ja, idag är det tredje dagen på Xtravaganzas helfarts-program. Betyder i och med det att jag endast äter 3 shakes om dagen, inget annat. Jag får dricka kaffe och te, men jag får inte ha något i det. Jag har försökt göra detta ett par gånger över hösten men aldrig haft motivation att genomföra hela perioden. Men nu känner jag motivationens vind i ryggen.
Tredje dagen sägs ju vara den jobbigaste. Och ja, det är tufft. Jag har försökt ägna mig åt något hela dagen så att jag inte ska tänka på mat. Men det är skönt att inse att jag inte vill ha sötsaker, utan något knaprigt, typ paprika. Men det jag är mest sugen på är lax och kyckling, kött helt enkelt. Vi får se hur det tar sig. Ska hålla på i två veckor..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: