SKRIVET: 2012-02-10, kl 17:36:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

OJ!

Ja men verkligen, OJ! Att tiden kan gå så fort när man har roligt ;) 
Det var verkligen länge sedan jag skrev något här på bloggen och de som faktiskt följde mig har nog slutat med det för länge sedan. Time to earn back that trust? I alla fall kanske detta kan bli en morot att ta tag i saker och ting igen..
Jag har fuskat som en galning, eller ju snarare inte alls tänkt på vad jag stoppar i mig. Men de senaste dagarna har jag bara känt att nu får det vara nog.. Varför trycker jag i mig saker som jag inte ens tycker är särskilt gott? Och varför går jag nu mera raka vägen förbi frukt och grönt när vi är och handlar? Och ännu mera varför går jag hellre ner i kafeterian på jobbet och köper mig en 100 g marabou istället för att ta en frukt vilket företaget är så gulliga att ha tillgängligt för sina anställda..? 
Time to shape up young lady.. Och det nu!
Bara för att tillägga så har jag gått upp ungefär hälften av det jag förlorade under förra året. Mitt mål är att det ska vara borta till sommaren. Det får ta den tid det tar så länge det är borta till då. Slow and steady is all there is.


Linda

Jag tror på dig!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: