SKRIVET: 2012-02-15, kl 14:30:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

One Piece at a time

Visst är alla hjärtans dag ett ganska knasigt påhitt. Det är mest en komersiell ploj, men varför inte liksom..? Överaskade min älskling med en OnePiece som han typ har bott i sedan han fick den.(Bild kommer senare =) ) Jag köpte så klart en till mig själv med och jag längtar verkligen hem till den nu när jag sitter på jobbet och trälar. Idag har jag varit ganska duktig i alla fall. Jag har ätit på vettiga tider och låtit sötsuget vara som bortblåst. Ganska skönt att känna att man inte behöver styras av sånna känslor. Dock kan jag ju erkänna att jag inte ätit bästa lunchen. En macka är inte så mycket att hurra för. Men ett litet steg i taget var det någon som sa. Nu har jag äntligen fått min semester beviljad, så i slutet av februari åker jag upp till päronen en vecka. Där uppe ska även en 24-timmarskryssning hinnas med =) Ska bli skoj!


One Piece jump in

Javisst är det en dräkt man blir beroende av. Kan inte annat än hålla med :D



PUBLICERAT: 2012-02-15, 23:18:18 | URL: http://www.sparkdrakt.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: