SKRIVET: 2011-05-15, kl 03:00:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helskum kväll

Jamen visst liksom.. Tröttnade på att ingen mer än jag i min vänskapskrets bojkottade eurovision, så det blev en utekväll på egen hand. Brukar ju funka bra, men saknade lite pepp ikväll. Ändå var Harry´s helt ok ikväll. Blev lite lagom konstigt bara när en kille lyfte upp mig på hans axlar helt oprovoserat. Blev lite "akward" när jag inte lyckades ta mig ner. Fan vad hjälplös man blir när någon har ett bra grepp, LoL. Annars en helt ok kväll, såg ett par arbetskamrater men det var typ de jag såg som jag kände igen. ILLA!
Better luck next time!
(Jag hade ju lovat att berätta om övningen vi gjorde i måndags. Det kommer ett eget inlägg om det, typ imorrn, när jag är nykter igen. Den övningen kräver lite mer fingerfärdighet för att förklara :P )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: