SKRIVET: 2011-03-14, kl 23:38:19 | PUBLICERAT I: xtravaganza

YES YES YES!!!

10 KILO!! Ett trappsteg avklarat! Hajar nog inte riktigt ännu hur mycket det är jag gått ner hittills, men fy fan vad jag är bra! Vilken kick det ger när man ser sådana här framsteg! Och ändå känns det inte som om jag går miste om något i mitt liv, jag mår bra med hur jag lever just nu. Jag mår bra med mig själv nu. En underbar känsla. Och då är jag ändå bara halvvägs ;)

LilySlim Weight loss tickers


Monika

Bra jobbat! Längtar efter att se dej igen!

//Monika


Anonym

Grymt jobbat bruden! Vilket av xtravaganzas program kör du?


Johanna Gelinder

Gu va duktig du är! Hejja hejja!

Hur gör du för att gå ner i vikt, tränar och äter rätt? :)

kram



PUBLICERAT: 2011-03-19, 20:13:02 | URL: http://johannagelinder.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: