SKRIVET: 2011-03-09, kl 01:34:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

massaker på hjärnceller...

..eller det var i alla fall så jag kände när jag gick ifrån jobbet idag. Satan vad mycket information de kan trycka in på en 4 timmar lång utbildningsdag. Idag har vi i alla fall gått igenom samtalsteknik, hur vi ska formulera oss, och vilket tonläge och sådana saker vi ska tänka på när vi har kunderna på tråden. Vi alla börjar bli rätt så nervösa när det gäller de första samtalen. Därför var det extra roligt när en av gruppledarna kom förbi och lite tjäckt kläckte ur sig att "ja, nu är det så att det har blivit lite ändring i schemat, så ni ska börja ta samtal nu den sista timman idag". Mickis ögon blev ungefär lika stora som tefat och ansiktsuttrycket var bara ren och skär rädsla. Och jag som trodde att jag var nervös.. :P

Men i övrigt har det varit en riktigt härlig dag. Har njutit av solen nere på stan innan jobbet och shoppat lite pärlor och smyckesdelar. Dags att ta upp det gamla hobbyintresset igen :D Kanske visar lite senare vad det slutar i, men troligen kommer det dröja då jag ofta gör saker som ska ges bort så vågar jag inte avslöja något här.

Förresten så gjorde jag supergoda plättar idag! Dessa serverades senare under dagen med färska hallon och lite keso. Namnam, säger jag bara! :D

Bildbevis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: