SKRIVET: 2011-03-31, kl 23:31:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Besök från huvudstaden

Tanken var att endast mamma skulle komma ner på besök, men jag fick en bonus! Mamma gjorde som hon brukar, att hon ringer när hon börjar bilfärden neråti landet. Men sedan kanske en timme senare så ringer hon igen. Den första tanken som slog mig var att det hänt nåt. Och det hade det ju på sett och vis. Men inte i dålig bemärkelse. Hon hade bara fått med sig en bonuspassagerare, Sanna, min svägerska! :) Mycket trevlig bonus indeed! Så ikväll har vi tagit det lugnt med matlagning och handlande av mat inför helgen. Nu är det bara jag som är vaken fortfarande och de andra tjejerna ligger och sover på soffan. Lät som en bra idé med ett par timmars sömn. Tror jag följer exemplet nu! Nattinatt allihop



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: