SKRIVET: 2011-01-19, kl 18:35:06 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Soppor, Shakes och ett par skor

Nu har jag bestämt mig! Som jag sa i ett tidigare inlägg så skulle jag skaffa professionell hjälp för att handskas med mitt viktproblem. Detta professionella stöd kommer ledas av Xtravaganza. Där kan man få personligt stöd och pepping samtidigt som man fåmöjlighet att träna i deras lokaler och träffa andra som kämpar mot samma mål. Så nu ska det startas med tre veckor bestående av soppor och shakes endast!
Jag har tjuvstartat lite själv genom att vänja mig den senaste veckan vid ett liv utan socker som är en största boven i mitt liv. Och det har gått förvånansvärt bra. Nu gäller det bara att komma in i det som livsstil.
Igår hade jag även besök av fina Martin. Våra sammankomster brukar dessutom vara i det fetare laget då vi båda är förtjusta i att skapa och äta sötsaker. Men inte den här gången. Eller jo, för efterrätt blev det ju precis som vanligt. Men detta i ett smalare format. En tiramisu med lättyoghurt. Denna väger in på endast (hör och häpna) 150 kalorier per portion! Så jag ansåg oss värda detta. Måste även tacka för sparken i baken jag fick rakt in i shoppingträsket av Martin. Jag hade så gott som bestämt mig redan att jag skulle ha dem. Skorna, alltså. Men tackar ändå för att Martin utbrast "De där MÅSTE du ju bara ha!"
Eller håller ni inte med? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: