SKRIVET: 2011-01-22, kl 13:44:33 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Första dagen..

Igår var första dagen med endast flytande kost. Gick faktiskt förvånansvärt bra. Xtravaganza har massvis med smaker att välja på så det kommer inte vara ett problem att variera så länge smakerna är goda. Hittills har jag provat Choklad, Kyckling, Persika och Cappuccino. Persika var kanske inte det bästa, så den jag har kvar ska jag byta mot nåt annat. Cappuccino var riktigt god. Den är en bra kick på morgonen ;)

Sen kommer vi till mitt kvällsnöje igår. Det var meningen att jag skulle sitta barnvakt åt söta Moa, som just denna kväll var en dam med temperament. Så fort pappa lämnade rummet för att möjligen ta sig ut på stan som planerat storgrät hon. Pappa kom aldrig iväg och jag började röra mig hemåt istället.
På vägen hem stannade jag till på min gamla arbetsplats, bingohallen. det slutade med att jag spelade ett enda spel och blev 260:- rikare ^^

Ikväll blir det "middag" hos underbara Johanna. Ja, jag ska ju bara äta min soppa och inte dricka nåt förutom vatten, men ska bli trevligt med lite umgänge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: