SKRIVET: 2011-01-13, kl 17:59:51 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Att ändra riktning.

Ja, jag vet. Ännu en gång har jag varit urkass på att uppdatera. Måste verkligen ta tag i det. Finns mycket annat jag borde ta tag i med. Som min hälsa. Men kanske kan ta två flugor i en smäll :)

Nja, det är inget nyårslöfte precis (för de kan jag ändå inte hålla, har i alla fall aldrig lyckats hålla dem, EVER).
Men nu är det dags att komma igång. Jag vill leva sundare. Mitt sockerberoende måste jag bli av med. Jag borde få ner min vikt ett par kilo så att jag får mer ork att röra på mig.
Jag har sedan i måndags börjat ta tag i mitt matintag. Jag, som vilken annan vanlig dag som helst gärna fikade på stan med en ordentlig latte och gärna ett sött bakverk till har nu inte ätit några sötsaker denna veckan alls. För frukten räknas ju inte ;)Och jag har hållit mig till ordentligt nyttig mat.  Dessutom har jag druckit en massa vatten, drygt 2 liter om dagen hittills. Ska bli intressant att se om disciplinen håller, och om det ger resultat
, men jag ska snart få proffesionell hjälp :D
Och spänningen stiger!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: