SKRIVET: 2011-02-10, kl 21:25:20 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Woho!

Sista dagen med sopor avklarad!! Fy fan vad jag é bra. 3 veckor på bara flytande kost trodde jag skulle bli en utmaning. Men det har inte varit så illa ändå. Dock längtar jag verkligen efter frukosten imorrn.

Men idag var ingen lätt dag ändå. Bara att ta sig upp ur sängen tog emot. Inte en muskel hade lust att röra på sig. Kan det möjligen bero på det dystra vädret? Precis när man trodde att vi går mot varmare tider, ja vad händer, jo, SNÖSTORM utan dess like. Och det är sådan där tung, blöt, äckelsnö som får vem som helst att vilja gå i ide ett par månader. Men jag tog mig till slut upp. Gick på möte hos Xtravaganza där jag fick lite info inför det här att börja äta riktig mat igen och ovanpå det gjorde jag ett träningspass, vilket gick riktigt bra för att vara en sån där dag utan någon energi alls!

Nu ska jag avsluta kvällen med en kopp te och filmen Holiday. Ingen aning om vad det är så kan bli spännande.


Jojo

Bra jobbat!! :) Haha önskar jag hade kört i 3 veckor också..men om två och en halv vecka så :p Haha!



PUBLICERAT: 2011-02-15, 22:24:25 | URL: http://jojoaug.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: