SKRIVET: 2011-02-28, kl 23:29:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Utbildningsdagar

Första utbildningsdagen för nya jobbet var idag. Vi hade fått hem studiematerial innan men av att man inte sett datasystemet vi ska lära oss under den tiden så har det varit lite svårt att associera texten med det faktiska systemet. Men idag fick vi äntligen prova på litegrann. Är man flink i fingrarna över ett tangentbord tror jag att detta kan bli ett bra jobb :) Det gäller bara att öva upp sig på korta samtalstider med.
Jag trodde inte att jag var särskilt trött när det var dags att gå hem. Uppgifterna vi fått under kvällen var ganska enkla och vi fick ordentliga raster hela tiden. Men när jag kom ut i friska luften när jag var påväg hem föll min energimätare direkt. Jag höll till och med på att somna på bussen. Konstigt att kroppen kan spela en sådana spratt ibland.. Men nu sitter jag här i mörkret med en tekopp och funderar på att laga lite matlådor såhär på nattkröken. Insåg tidigare idag nämligen att tiden sprungit iväg lite för mig de senaste dagarna och att jag inte alls tänkt på hur jag ska lösa min tidsbrist vad det gäller att laga mat som både ska vara god och nyttig. Vi får se hur det går. :)


Marlie -93a mamman

Svar: Jag använder mig av photoscape som finns att ladda ner här: http://www.photoscape.org/ps/main/index.php. När man skrivit sin adress eller något annat som text i bilden och valt en ram, så finns den kvar varje gång jag väljer en ny bild, så det går riktigt snabbt så fort man vant sig vid programmet. :)



PUBLICERAT: 2011-03-01, 11:22:09 | URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: