SKRIVET: 2011-02-02, kl 21:51:11 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Sätta kick på tillvaron

Har varit någorlunda effektiv idag. Har varit i skolan och försökt plugga lite, och där får jag väl erkänna att det inte gick så pass bra som väntat. Träningen gick däremot bra. Jag gick ner till xtravaganza efter skolan och drog ett riktigt lång-pass. Jag tog mig ingen brådska utan såg istället till att göra alla repps rätt och ta lite extra tid på löpbandet efteråt. Avslutade sedan passet med en kvart på "Las Lampas" som jag så komiskt hörde en vännina kalla det ^^.

Jag försökte hålla min hunger långt bak i tanken på vägen hem, men det var inte det lättaste. Och när jag insåg att där inte var många smaker kvar att välja på sjönk mitt mod ytterligare. Men jag tog ändå sats mot den smaken jag minst ville ha med tanken att spara de godaste till sist. Så champinjonsoppa blev det. Mindre intresserad av smaken den brukar smaka öppnade jag kryddskåpet och hällde på en gnutta salt, men det gav ingen vidare effekt. Så jag fortsatte djupar ein i gömmorna och fann den heliga burken med vitlökspulver och av misstag så blev det nog en aning för mycket. STARKT! Men från och med nu så ska jag köpa fler påsar champinjonsoppa, men jag ska alltid äta dem hemma där jag har tillgång till vitlökspulver ;).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: