SKRIVET: 2011-02-15, kl 10:46:39 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Picknick varje dag

Både idag och igår har varit skoldagar. Därav har jag tagit med mig lunch och mellanmål. Igår blev det tre olika plastburkar och en termos. Idag är det tre burkar, shaker, två flaskor med vatten, en påse med vlcd-shake till mellanmål, och ett par tepåsar. Tepåsarna då jag hellre betalar 3:- för vatmt vatten i skolan än 7:- för te när de inte ens har de smaker jag gillar och att jag ändå har te hemma. De tre olika burkarna är då jag har två burkar som ska varmas i micro och salladen i den tredje vill jag helst slippa värma :p de två burkarna som ska värmas innehåller en laxbit (färdigstekt) och den andra med ett par broccolibuketter. Dessa vill jag helst inte blanda, både ur smaksynpunkt och bakteriesynpunkt. Ja, jag är lite gnällig när det gäller mathygien, men sån är jag.

Idag ska jag på arbetsintervju!! Detta för ett extrajobb, skulle vara så himla najs om jag fick det! *håller tummarna*


Jojo

Sv: Ahh..härligt tips!! Kan vara bra att komma ihåg om några veckor då jag lär vara dödstrött på att bara äta samma shakes. Mums!



PUBLICERAT: 2011-02-15, 22:22:27 | URL: http://jojoaug.blogg.se/
Jojo

Sv: Jo jo jag vet, men vidrigt är det! :p



Lycka till på intervjun! :)



PUBLICERAT: 2011-02-16, 15:07:52 | URL: http://jojoaug.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: