SKRIVET: 2011-02-22, kl 18:21:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mycket studier att se fram emot

Puh..! Nu har jag varit på min blivande arbetsplats och fått skriva kontrakt och få en rundvandring. Det var även 10 andra personer. Mina blivande kollegor. Det är första gången jag råkat ut för kollektiv skrivning av kontrakt. Men det funakde ju det med.
Efter att vi fått en genomgång av vårt kontrakt och skrivit på fick vi lite studiematerial för det systemet vi ska jobba med. Jag har lite läsa att se fram emot så att säga. Trevligt att jag får betalt för utbildningen. Pengar är alltid välkommet i en students liv. ^^
Så ikväll ska jag ta tag i pluggandet för jobbet och göra i ordning en excelfil som räknar ut lön. Alltid trevligt att vara förberedd! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: