SKRIVET: 2011-02-18, kl 23:29:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobb på flera sätt =)

Har idag hjälpt söta Isabella och hennes karl i deras nya hus. De fick nycklarna idag så nu börjas det med sådana saker som att tapetsera och måla om. Ett rum på övervåningen ska bli två då där finns två äldre döttrar i sällskapet som flyttar in i huset. Den minsta får ett eget rum på bottenvåningen. Så min dag har bestått av att dra ner gamla tapeter och täcka golv med skyddspapp inför målning. Riktigt kul att få något att hugga tag i, och himlars vad trött man blir i kroppen av att hålla igång en hel dag.
Just som jag stod med häftpistolen i högsta hugg ringde mobilen. Det var från bemanningsföretaget som jag var på intervju hos i tisdags. JAG FICK JOBBET! Så nu kommer jag jobba i en kundtjänst som extrapersonal. Kommer vara ingående samtal, så ingen påprackningsförsäljning här inte! Iiihh! Sjukt glad just nu! Allt verkar klaffa så perfekt i mitt liv just nu! Får hoppas att denna streak fortsätter!


Sommer

Hehe lite träning är bara bra, brukar ge positiva reaktioner när man står på vågen sen ;)



Awesome med jobbet! :D Ännu bättre att livet känns bra :-)

Kramis



PUBLICERAT: 2011-02-19, 00:36:57 | URL: http://sommersresor.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: