SKRIVET: 2011-02-23, kl 13:22:02 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Fråga

Igår fick jag min första fråga här på bloggen, vilket jag verkligen uppskattar och jag ska försöka svara så gott det går. Jag ser fram emot att få fler frågor i fortsättningen!
Fråga:
Är xtravaganza ngt du skulle rekommendera? Eller är det svårt att hålla vikten efteråt?
Jag skulle garanterat rekomendera Xtravaganza. Det är ju ett helhetskoncept, och tanken är ju att man ska lära sig en ny livsstil.
Eftersom att jag bara har gått i ca en månad hos Xtravaganza så kan jag inte riktigt svara för framtiden hur enkelt det kommer bli för just mig att hålla det jag lär mig nu. Men jag har träffat ett par personer som har lyckats grymt bra och som inte har något problem att hålla sin vikt. Självklart kommer det för många vara en personlig kamp i mångt om mycket troligen för alla på något vis. Dock måste jag säga att jag har en framtidstro till mig själv. Självklart kommer jag "fuska" någon gång då och då, men vad skulle livet vara utan att få unna sig något ibland?
-"Men man går inte upp av EN chokladboll" som min personliga coach hos Xtravaganza uttryckte sig för ett par veckor sedan.
Jag kom på att jag inte förklarat hur Xtravaganza är uppbyggt och hur metoden fungerar. Men det kan jag skriva mycket om, så för att inte tråka ut er så ska jag skriva ett inlägg endast om upplägget snart. =) Det är ju onödigt att trötta ut er med en jäkla massa fakta i ett inlägg som redan är långt ;)
Hej så länge, och hoppas du fick svar på frågan du som ställde den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: