SKRIVET: 2011-02-08, kl 18:08:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

En all time first för mig!

Johanna lyckades dra ut mig i lördags efter en fest till nya klubben i stan vid namn Viva. Det som var nytt för mig med detta var att vi gick dit för att lyssna på ett band som spelar skånsk reaggae. Lite spännande, men helt ok. Var faktiskt lite orolig att jag inte skulle gilla det alls men, tji fick jag :)

I torsdags var jag hos Xtravaganza igen och vägde mig. Hittills 7 kilo! Underbart känns det. Så nu är jag inne på de sista dagarna med bara soppor. Torsdag den 10:de blir den sista. fredag får jag börja laga mata igen! :D

dessutom har jag skaffat mig nya fina köksknivar från Fiskars så nu kanske jag kommer sluta svära så fort jag ska skära i nåt.

Det som kommer sklija sig i mitt matintag i fortsättningen är alltså mindre kolhydrater. Ska bli väldigt spännande att testa sig igenom de nya kokböckerna.

Dessutom, jag kan ha linnet nu som var en storlek förlitet för en månad sen. Köpte det som en måttstock på REA. 30:- tyckte jag det kunde vara värt att få en bekräftelse för hur bra det går =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: