SKRIVET: 2011-02-01, kl 20:12:27 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Blåbär.

Det är helt klart bland de smaker som är svårast att återskapa i livsmedel.. De flesta produkter jag smakat som ska vara smaksatta med blåbär smakar ofta väldigt syntetiskt. När man dessutom, som jag gjorde idag, äter två olika saker som smakar blåbär på en dag så kan det bli lite för mycket. Idag handlade det om en av shakerna från xtravaganza och ett te. Båda lika syntetiska. Nej, jag vet inte vad jag tänkte på.

Alla mina lektioner är inställda denna veckan så det blir till att ta till självstudier då vår föreläsare inte har tid att ta igen de vi måste gå igenom. Så imorgon ska jag sitta med näsan i en bok mestadels av dagen, sen tänkte jag gå och träna. Jag faktiskt längtar efter att få springa på löpbandet ett bra tag. Kommer kännas väldigt avstressande.

Jag har nu hållt på med dessa soppor och shaker i 1 vecka och fyra dagar och vet just nu inte om jag är helvvägs eller bara har 3 dagar kvar. Detta får jag veta på torsdag när jag har möte med min coach på xtravaganza. Då ska jag också få väga mig och se min framgång hittills. Har inte vägt mig på en vecka (försöker hålla mig ifrån det för att inte stirra mig blind på siffror) så ska bli jättespännande att se hur det gått. Hoppas verkligen att jag kommit ner åtminstone 2,5 kg till.

Jag måste ändå säga att jag var mer orolig för att bara äta shaker och soppor så här länge, men jag är faktiskt inte trött på dem ännu. Jag känner att jag har mer kontroll över vad jag faktiskt stoppar i mig. Jag är mer noga med tider och känner mig äntligen riktigt bekväm i min vardag.


Sommer

Keep up the good work! :D



PUBLICERAT: 2011-02-01, 22:29:53 | URL: http://sommersresor.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: