SKRIVET: 2011-04-30, kl 00:48:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stormtroupers och silvershampoo

Fick ett väldigt intressent väntesällskap vid busshållplatsen igår. Eller vad säger ni?
Denne figur stötte jag på redan inne i icabutiken. Då stod han bakom mig och medan jag stod kvar gick han fram mot kassören och räckte vapnet till honom och sa: "Can i leave this with you, so you don't think i'm robbing the place." Haha, kassören såg lagom förbryllad ut.
Undrar hur många fler än jag som fotograferade stackaren, och än fler som lade upp bilden på Facebook. Ja, jag är en av dem. Och jag såg diverse som helt glömde bort bilkörningen när de försökte fota denne stormtrouper med mobilkamera.
Apropå silvershampoot... Det hade varit snällt om frisören varnat mig för färgen på själv schampoot.. Jag öppnade flaskan först när det skulle användas och fick en smärre chock när en djupt blå färg rann ut i handen. Såg ut som någon typ av nagellack egentligen. Men när det gått några sekunder konstaterade jag att det troligen skulle vara så och använde det. Verkar funka bra hittills. Ska se efter ett par tvättar till om jag kan bli av med det röda. :)
Btw... Nu har jag sett Trassel äntligen. Är inte imponerad.. Rapunzel börjar bli uttjatad :( Visst är det en av de bättre tappningarna av grundsagan. Men den var tyvärr lite väl kliché för min smak.. Och jag är ändå ett stort fan av Disney. Så av mig får den endast:
Mycket av det är dock endast bara för att den går under Disney...


Moníka

Men visst var hästen lik Aramis!?

//Morsan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: