SKRIVET: 2011-04-28, kl 14:20:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mycket att berätta om..

Efter ett par dagar med mitt blonda hår inser jag nu att det fortfarande är väldigt orange efter att ha tonat ned det från rött. Därför gick jag tillbaka till salongen och köpte mig en flaska silvershampoo som tydligen ska matta ner det röda i håret. Ska prova ikväll så kommer det väl upp en liten recension sen ;)
Sitter just nu och försöker skriva lite på C-uppsatsen, men det är svårt att ägna sig åt den utan att bli distraherad. Insåg nyss att nya Mac:en passade perfekt i mitt pappersställ jag har på bodet. Ni vet ett sådant där med utdragbara lådor. Det måste betyda att den inte är mycket större än ett A4, coolt! Ett bra sätt att få mer utrymme på skrivbordet I'll say!
En av de sakerna som distraherade mig från uppsatsen (förutom bloggandet) var Apple Store. Sitter och tittar på fodral och skydd till den nya älsklingen. Har kommit fram till att jag vill ha denna:
Tänk vad bekvämt att slippa någon väska och sånt. Ser att funka typ som skalen till iPhone, snap-on, snap-off liksom. Och man kommer åt alla portar och sånt ändå! Ja, den är jätterosa, men lite gulligt ändå :p
Åh! Vill ha! Önska sig i födelsedagspresent kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: