SKRIVET: 2011-04-13, kl 12:22:23 | PUBLICERAT I: xtravaganza

LilySlim

Dags att lägga upp en sådan här strip igen, är så skojigt att visa er mina framsteg! Är sådan pep i det.
LilySlim Weight loss tickers
Dock såg jag nu när jag korrigerade den att min målvikt inte stämde. Den ska egentligen vara 60 kg jämna, men ändrar det till nästa gång ;)
Tänkte även tipsa om en trevlig applikation som jag testade lite idag på min iPhone. Den heter Runkeeper. Den mäter hastighet, gör kartor över rutterna du springer eller cyklar eller annan träningsform. gå in och kolla på Runkeepers hemsida och inspireras ;)
Jag har använt den nu idag och kollat på sträckan jag cyklar hemifrån och till skolan och så vidare. Ska bli kul att se framsteg även där.


Cissi

Jösses vad duktig du är! Fantastiskt starkt av dig. Heja på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: