SKRIVET: 2011-04-11, kl 00:27:07 | PUBLICERAT I: xtravaganza

Hemma i Borås igen

Åkte hem från stockholm idag och möttes av ett underbart Boråsi gassande solsken och minst 15 grader varmt. Nästan så att man räkna med att knopparna skulle spricka ut på träden vilken sekund som helst. Dock var det lite ont om tid då jag klev in genom dörren efter att varit borta en vecka vid 13 och skulle börja jobba vid 16. Så jag valde snabbt att lägga all tid på att vårmeka cykeln, det var ju dags för premiär. Så, sagt och gjort cyklade jag ner till jobbet och även tillbaka hem därefter. På hemvägen är det en rätt så grym backe upp till mig vilken jag förra sommaren tyckte var rena mardrömmen men ikväll var det peanuts i jämförelse och då har ändå konditionen legat på hyllan sen i typ september. Otroligt vad 15 kilo kan göra för konditionen utan att träna den i övrigt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: