SKRIVET: 2011-04-14, kl 13:08:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

C-uppsats

Har suttit idag och skrivit på C-uppsatsen tillsammans med min medförfattare Nero. Och även fast jag hört så många svära över det nya utseendet i word på den nya versionen så måste jag säga att jag gillar det. Om inte annat har jag hittat massvis med funktioner som jag aldrig skulle hittat annars. Finns tillexempel ett verktyg som hjälper dig hålla koll på alla källor. Fantastiskt! Äntligen kan det bli ordning på det där som alltid brukar bli något man missar på. Dessutom har jag börjat bli en fena på att använda kommentarer i dokumenten så att man kommer ihåg vad man tänkte, finnemang!
Är annars på riktigt bra humör idag. Ingen stress för jag jobbar inte idag. Jag har fått mycket gjort, och jag får dessutom avsluta dagen med träffa underbara Tinna och Tess!<3
Så jag bjuder på färgskalan på min fina t-shirt idag, älskar den! (Plus att man blir lite sugen på sötsaker när man ser den med)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: