SKRIVET: 2011-04-18, kl 09:54:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra helg, från och till i alla fall

Började helgdagarna med att försova mig. Skulle vara på jobbet vid 9 på lördagsmorgonen och vaknade 8.20.. Ingen bra kombo. Slängde mig iväg på cykeln i all hast och vad tror ni händer...? Jo, jag får punka, och ändå lyckas jag komma i tid ;) :P Lördagen slutade med lite småröj i det värsta kaoset i lägenheten med tvätt och disk. Trevligt nog slutade kvällen med ett besök av fina Ellen som lånade min soffa över natten för att slippa morgontrafiken.
Söndagen var en förbättring men fick ändå ta bussen för att hinna innanför arbetsdörrarna innan 10. Det blev en lång dag, satt i telefon i ca 9 timmar och en timme rast. Har nog aldrig snackat så mycket siffror på en och samma dag.
Idag började ganska bra faktiskt. Fick tag i en sådan där morgon då allt bara klaffar. Cykeln står fortfarande kvar på jobbet då jag väntar på lönen för att köpa en ny innerslang, så det blev till att gå till skolan. Det är ju ändå en promenad på 3.5 km ungefär. Var riktigt mysigt att gå genom det dimm-höljda Borås och nu när jag kommit in ser jag det vackra vårvädret genom fönstret nu när dimman lättat och känner ett så perfekt lugn och vårrus i hela kroppen. Mysigt!
Dags för ett vårskrik á la Ronja Rövardotter kanske? Vårtecken om något ;)


Jojo

Ja men 3,5 km är ju en perfekt promenad..härlig vardagsmotion! :)



Sv: Tack tack tack!! :) Ja men det måste du göra, alla älskar ju bröllop - och jag troligen mest av alla! :p De ska jag göra! :)



PUBLICERAT: 2011-04-18, 20:59:26 | URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: