SKRIVET: 2011-04-25, kl 10:28:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

25/4

Vad är det med söndagar att generera bra partystämning?

Nu har jag varit med om två söndagar den senare tiden som har blivit helt fantastiskt. Igår blev det väldigt spontant. Cissi hörde av sig vid kvart i åtta och det var mer tur än skicklighet att jag hann med bussen och kom iväg. Väl där hade jag roligare än ja haft på länge.  Det blev vin och Minttu serverat i en blommig kopp i brist på shotglas och spelet Våghals. Detta är att spel med grund i sanning eller konsekvens. För min del slutade det med ögonbindel i fem minuter medan Cissi fick en skrattattack om något helt annat vilket jag totalt missade då jag inte såg något. Senare bar det av mot hotellet i Kinna och jag hade en förväntan att det skulle vara tokdött där. Men tji fick jag. Det var fler än vi som känt av feststämningen denna söndag. Det blev mer Minttu och mer dans. Bra kväll helt enkelt.

Idag är huvudvärken påtaglig och världen har inte riktigt slutat snurra ännu. Men vad gör det när man vet att man haft det så kul? Lite bakslag får man ju ta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: