SKRIVET: 2010-09-23, kl 12:20:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Härlig känsla

Har drabbats av en så härlig känsla! Allt flyter på, jag trivs där jag är, hösten drar in över staden. Och fastän att det finns miljarder med saker som måste göras så är jag ändå helt lugn. En avslappnad känsla som säger att allt är bra som det är, inget som drar och sliter i mina känslor eller i min tillvaro.

Har du någonsin fått den där känslan i vardagen att ingen kan hindra dej i vad du tar dej för? Du är oslagbar på ditt eget sätt. Ingen kräver något av dig och ingen vill dig illa.

Jag vill bara dela med mig den här känslan. Alla borde få känna den någon gång.


Sommer

Måste vara en awesome känsla! ;D Hoppas den håller i sig länge :) Kram



PUBLICERAT: 2010-09-23, 22:27:15 | URL: http://sommersresor.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: