SKRIVET: 2010-05-07, kl 13:52:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ujuj, mycket nu..

Har jag tagit mig vatten över huvet..? Vet inte.. Jaja, det är väl bara att tuta och köra.
Jag sitter just nu i skolan och sammanställer min första intervju till mitt utvärderingsarbete till en av mina kurser. Inte anade jag att politiker var så snabba på att svara på mail. SKickade för två dagar sedan ut ett massmail till runt 100 mail-adresser om att jag sökte kandidater för intervju om sociala medier och hur de använder dem privat och i arbetslivet. Inom en timme hade jag fått minst 20 svar. Och hälften av de som svarade tackade ja till intervju, så nu har jag att göra. Trist att jag inte hinner intervju alla, men så är det ibland.
Men jag börjar känna stressen flåsa mig i nacken då jag vet att jag måste göra och sammanställa 10 intervjuer till och vänta på fler enkät-svar från de övriga som också ska sammanställas. Detta ska sedan skrivas om i en rapport. Och allt detta ska vara klart om tre veckor!!

Så jag säger det igen.. "Har jag tagit mig vatten över huvet..? Vet inte.."


Sommer

Bara att hugga in! ;) Och nästa helg smäller det! ;D



PUBLICERAT: 2010-05-07, 14:38:24 | URL: http://sommersresor.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: