SKRIVET: 2010-05-12, kl 20:17:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hjälp! Det hade jag inte räknat med..

Jag sa ju förut att jag trodde mig tagit mig vatten över huvudet med mitt skolarbete. Som sagt, inte min bästa idé att skicka ut massmejl till politiker ett valår. Därför fick jag nu hjärtat i halsgropen när jag läste att min handledare vill imorgon ha in det vi gjort hittills på rapporten. Jag är bara lite orolig nu för att han ska bli besviken på mig då jag hittills inte SKRIVIT mer på rapporten än vad jag hade gjort senast han såg den. Hela veckan har ju gått åt till att skaffa data till själva utvärderingsarbetet, så då är det ju inte så konstigt att jag inte skrivit nåt då jag inte kan skriva om ett ämne där det saknas data. Hoppas nu hinna skriva ett bra stycke imorgon innan jag skickar in den. Tuff dag att vänta imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: