SKRIVET: 2010-05-19, kl 23:15:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Converse

jag har ny letat converse ett bra tag. Har tittat på fejk-varianterna som finns i de flesta butikerna nu, men det känns inge kul. Det ska vara riktiga, och that's it!
Jag har nu börjat leta på tradera då man inte kan skicka converse från USA. De hanterar inte internationell leverans. *Snyft* Men i alla fall, jag hittade ett par underbara på tradera. De är så kallade dubbla. De har två lager tyg och dessutom dubbla snörningar. Dessa var i en ljus rosa i det inre tyget och vita i det yttre, jättevackra! Tyvärr var de ett nummer för små. Så tills jag hittar likadana fast en storlek större så kommer det vara enkelt att hålla i plånboken, jag har hittat mina drömskor.
Detta var de jag hittade på tradera.
Och så här skulle de se ut om jag skulle kunna betälla dem från Converse. *Sucka* Jag tror jag är kär... <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: