SKRIVET: 2010-05-21, kl 19:16:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra där Academic Work

Ha! Ibland vet de vad de gör! Jag jobbade för academic work i slutet av mars och skulle få ut lönen i slutat av april. Men när jag fick mitt lönebesked för april visade det sig att de dragit skatt fastän att jag skickat in en underskrift på att jag inte skulle dra någon skatt på min lön. Jag ringde då och klagade på dem och de kontrade med att säga att de inget kunde göra.
Men så, nu i slutet av maj får jag ännu en lönespec, vilket var konstigt då jag inte jobbat mer sedan sist. Men då visar det sig att jag får tillbaka de pengar som de pengar som de drog som skatt för en månad sedan! Det är nästan 1000:- extra denna månad! WOHO! Ibland kan de i alla fall rätta sina fel..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: