SKRIVET: 2010-03-25, kl 18:57:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Veckan som varit.

Nu har jag gjort klart mitt första estetiska projekt av tre =) Jag hittade för ett tag sen semå vykort i storleken 11x11 cm som de sålde inramada på gallrix. Fick 4 st för 100:-. Det slutade med 12 st!




Så nu sitter alla 12 på min sovrumsvägg =)

De andra två projekten jag ska ta itu med snart är tatueringen och att jag ska göra siluettbilder av min familj som jag ska ha i tavlor utav. Kommer bli sjukt snyggt.
Och denna vecka har jag fått jobba en del med. Har jobbat 3 dagar på Coop Forum och hjälpt dem inventera. Efter 24 timmar med bara siffror i skallen så blir man lite snurrig ;) det kommer bli en tidig kväll för mitt huvud har redan gått och lagt sig! ;P
Nattinatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: