SKRIVET: 2010-03-04, kl 00:34:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Singlar..

Jag har konstaterat mig vara singelberoende.. Jag kan aldrig lyssna igenom ett helt album med musik från en specifik artist. Ska det vara album så är det samlingsskivor, ni vet sådana med typ två skivor i varje och med typ 40 olika artister, typ absolute-blandningarna.
Sitter just nu och uppdaterar min musik på iPhone'n inför en resa uppemot stockholm och föräldrar. Men det är inte bara föräldrar som blir våldgästade. Ett kompispar blir utsatta för bio och middag och två andra kompisar ligger illa till om de försöker slingra sig ur fika ;).
Men tillbaka till musiksnacket. Sedan jag blev singel för någon månad sen så har jag blivit beroende av musik. Adam Lambert har gått hett i hörlurarna på sistone men även savage garden och lite gammalt 90-talscrap.

Så nu tänkte jag vara lite fräck och prova något jag inte gjort tidigare. Ni ska få en spotify-länk att hålla till godo med några av de godingar som jag lyssnar på dagligen. Ni kommer säkert tycka jag är knasig och har en konstig musiksmak men men..

Blogg 2/3 --> Här har ni ca 30 minuter med mina nuvarande favoriter. Håll till godo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: