SKRIVET: 2010-03-17, kl 21:57:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Myshelg mitt i veckan =)

Vicky kom hit igår! *lycka* Och ännu bättre, hon stannar ända till imorrn =D
Det har varit väldigt bra att ha henne här. Rädfrågar man henne så har hon oftast ett bra svar och det har jag behövt många av nu. Både till att hänga tavlor och till att kolla in tatueringsidéer. Och ja, jag har faktiskt lämnat in min idé på tatuering till tatueraren =D Så nu kommer det ta typ två veckor så kommer jag få den nya skissen så som tatueraren tror att det funkar. Så nu är det typ 2 månader kvar så kommer jag sitta i tatueringsstolen, nu är det på G! =)

SÅ nu när Vicky varit här så har vi unnat oss god mat och bara ha mysigt. Vi har till exempel hunnit se "this is it". Me like!


Vicky

Me like too! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: