SKRIVET: 2010-06-22, kl 18:50:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tatuering, del 2

IT'S DONE!
Ja! Den är klar!
Så här såg den ut när vi startade för dagen. Inte mycket för världen.
Här har han kommit en bit. Idag började han med att göra de små "fjunen" i mitten på blommorna och gick över till stammen och de olika bruna nyanserna.
Nu har han börjat med resten av det blå. Här någonstans började det göra riktigt ont. Adrenalinchocken hade gått över och jag kände varje stick.
Dags för blommorna! Nu började jag undra hur lång tid detta skulle ta. Plågande jobbigt började det bli. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan ärligt talat.
Här är det färdiga resultatet. Nu är alla blommor vackert rosa och mitten på blommorna klart gula.
Mitten på blommorna var nog det som gjorde mest ont. Där hade han ju redan varit och petat innan och även runt så när han väl avslutade med det gula i mitten gick ögonen i kors. Men nu ska jag gå och kurera min ömma hud ännu en gång. Tänk er en solbränna i klass med när blåsor börjar framträda, alltså väldigt ömt och stramt.
Det förstås. Jag vill göra lite reklam för min underbara tatuerare Svetlyo.
Han har en egen hemsida där han visar några av sina verk.
http://www.dream-masters.com/
Även den tatueringsstudio jag gick till kan gärna få lite "credit" med. ;)
http://www.woodooink.se/
Sidan verkar tyvärr vara nere för tillfället. Hoppas den kommit upp igen när ni kollar detta inlägg ;)
Hoppas ni kommer till Borås om ni ska bli tatuerade och att Svetlyo jobbar kvar!
Kram på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: