SKRIVET: 2010-06-29, kl 23:51:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu ska ni slippa min egna design!

Efter många om och men gav jag upp det där med att designa min blogg själv. Jag är inte direkt något snille när det gäller html-kod, och ni som besökt min sida det senaste dygnet vet vad jag menar.

Men nu ska jag passa på att tacka Tescho. Det är denne finurlige person som kodat designen till min blogg och som också varit så snäll så att hon(?) har delat med sig av denna gratis på sin blogg. http://tescho.se/blogg/

Så alla ni som behöver en bloggdesign snabbt och lätttillgängligt kolla in hennes (?) blogg. Där kan du även hitta bra tips även om du tänker ge dig fan på att koda den själv. Här finns alla möjliga tips och guider på hur du ska gå till väga med de flesta problem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: