SKRIVET: 2010-06-13, kl 20:25:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dyr dag idag.

Men det är väl tillåtet när skattepengarna har rullat in?

Mamma och jag åkte idag en sväng till ikea för jag ville titta på en hylla till badrummet. Behöver någonstans att göra av alla tjejprylar som shampoo, smink och andra sådana där bra-att-ha-grejer som man vill ha inom armlängdsavstånd i badrummet.


Rönnskär heter serien och är mest till för badrum. Finns till exempel även en hylla som ska passa under handfatet i samma modell.

Jag köpte även en spegel som skulle passa att ha i denna hyllan.


Spegeln har namnet myken. Är ganska förtjust i den här stilen och hade jag alla pengar i världen skulle jag nog fortsätt i samma stil i resten av lägenheten.

I lurade ut mig på en sen fika senare på eftermiddagen. Mycket trevligt att träffa vänner det var så länge sedan sist. (Ett helt år, skäms på mig!) Det blev även lite shopping innan affärerna stände tidigt på grund av söndag. Men innan dess han jag shoppa ett linne och ett par skor.

Dessa fast i beige. De är från topshop och kommer nog användas en hel del i sommar om vädret håller i sig.

Sist men inte minst fick jag glädjebeskedet att jag vann auktionen på conversen för ca 10 min sedan! Underbart! Nu har jag skor för alla väder! ;)


Nu är det dags att göra nytta här i huset så att det blir mat någon gång. Kram!


Isabella

Schysst hylla! (haha)

Kanske borde köpa en sån till mitt badrum sen :p

Och vad kul att du vann auktionen =D



PUBLICERAT: 2010-06-13, 21:20:23 | URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: