SKRIVET: 2010-07-06, kl 19:16:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pluspoäng till "3", NOT!!

Vaknade i morse och kollade på mobilen och konstaterar att det står "ingen service" där täckningen ska visas. Jag tänker inte mycket mer på det förrän jag ska ringa mamma 2 timmar senare och fortfarande inte har någon täckning.. Drog sedan ner på stan för att fixa lite grejer och tittar med jämna mellanrum på telefonen, men fortfarande ingen täckning.
När jag ändå var nere på stan så stack jag in huvudet i 3:s butik och tänkte fråga vad som stod på. Jag behövde aldrig fråga, för framför mig var typ 10 personer till som hade precis samma fråga som jag. Jag tyckte faktiskt lite synd om tjejen bakom disken, hon har nog fått ta en hel del skit idag..
Nu är klockan ca 19.00 och jag har fortfarande ingen täckning, så för er som vill ha tag i mig prova på nåt annat sätt. Kanske även de närmsta dagarna... Vem vet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: