SKRIVET: 2010-07-25, kl 16:27:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ännu fler minuspoäng till 3

Jag har sedan länge haft kostnadskontroll på mitt abonnemang bara för att slippa överraskas av dyra räkningar i slutet av månaden. Jag har dock aldrig tidigare kommit upp i den summan. I mitt abonnemang har jag även fri surf i mobilen och 3000 fria sms. När jag nu kom upp till mitt utsatta kostnadskontrollsbelopp så fick jag ett meddelande ifrån 3:
"Hej! Din rörliga månadskostnad har nu passerat din kostnadsgräns. Din mobil kan därför inte användas för utgående trafik."
Tack för den säger jag bara.. Visst det är bara en dryg vecka kvar så kan jag börja använda min telefon igen.. Men det ändrar inte att de även spärrade mina fria tjänster.. Mina fria sms är oanvändbara och jag blir inte uppkopplad till något 3G-nät. Och jag som hade fri surf, jo tjena...
Så stora feta minuspoäng där!! Och det blir inte bättre av att 3's kundtjänst inte har öppet på helger.. Men då har jag bara flera dagar att samla ilska som då kommer gå ut över någon stackars 3-medarbetare på måndag. Börjar tycka synd om denne nu..
Så vad ni än gör, skaffa aldrig ett abonnemang hos 3. Jag kommer byta ögona böj när min bindningstid är slut..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: