SKRIVET: 2010-08-17, kl 15:03:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mycket bra Fuji och posten!

Min mor var på besök i förra veckan och då kom kameran fram. Ja, den behövde dammas av.. Det var allt för länge sedan jag roade mig med min hobby, fotografering. Jag fick några riktigt bra foton på näckrosor som har börjat blomma i stadsparken här i Borås. Dessa såg jag till att beställa i förstoringar så de ska upp på väggen här hemma.
I och med att det var helg så räknade jag inte med att få hämta dem på närmaste postkontor förrän kanske torsdag. Men icke! Idag vaknade jag av att det ringde på dörren. Då var det brevbäraren som kom med mina foton! De var packade i ett sånt där rör så att de inte ska bli skrynkliga och sådana har en förmåga att inte passa i brevinkastet. Men ändå! Jag hade ju väntat mig att jag skulle få en avi och hämta dem själv. Bra av posten för en gångs skull! Väldigt uppskattat med paket vid dörren!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: