SKRIVET: 2009-09-15, kl 23:14:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trevlig dag

Här sitter jag nu, med kaffekoppen i ena handen och srudieböckerna i den andra. På ett fat på bordet ligger en liten chokladbit och ett par vindruvor. Rummet är nedsläckt förutom de levande ljusen som är utspridda lite här och där. En riktig myskväll helt enkelt.

Förstår inte vad det är med mig och att försova mig.. Ja.. Det hände idag igen, men idag hann jag vakna innan bussen gick. Dock hann jag inte med frukost, vilket jag inte gillar. Men men.. blev en kaffe i skolan istället. Men min kokare gör godare kaffe ;)

Senare på dagen tog jag chansen att gå runt på stan, allt från att handla mat till att titta ut ett nytt katt-klätterställning. Dock kommer inte det nya ställningen förrän om typ 3 veckor.

Men jag fick tag i lite andra grejer. Bland annat en liggkorg till katterna som man hänger på elementet. Tänk vad mysigt att krypa upp i en mysig koj av låtsaspäls som värms upp av det närliggande elementet.. Ibland skulle det vara härligt att vara katt..

Puff provar den nya bädden.

Här ser ni Puff när han testar den nya liggplatsen.

Mer än den bädden hittade jag mest grejor till köket. Bland annat väldigt bra 'bakplåtspapper' de är överdragna med nåt lite glansigare material så det fastnar verkligen ingenting på dem och dessutom är de återanvändbara =) Bara att tvätta av dem och köra igen.

Sedan blev det ett ihopfällbart galler som man kan lägga nygräddade kakor och bullar på för att svalna.

Nu ska jag nog återgå till mina böcker inför morgondagens föreläsning i Presentationsteknik.

Hej svejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: