SKRIVET: 2009-09-16, kl 22:57:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Promenad

Mysig dag, även idag.

Föreläsning på morgonen i presentationsteknik. Jag tycker om det här ämnet! Det finns mycket att disskutera om ämnet samtidigt som jag verkligen känner att jag förstår lärarna. Jag får helt klart mycket ut av föreläsningarna vilket gör dem roliga.

När jag kom hem gick jag faktiskt och la mig och sov i någon timme. Mycket skönt!

Vid 17-tiden hörde jag ifrån Linda. Hon frågade om jag ville följa med på promenad. Vilket jag gjorde med glädje! Jätteroligt att få lite sällskap. Dessutom tog Linda med sig en liten vän. En liten valp på ca 6 månader. Och hon hade samma namn som jag! =)
Så Linda, jättetack för promenaden! Och jag hoppas att det blir fler gånger.

Senare på kvällen kom båda katterna självmant och la sig i famnen på mig. Jättemysigt! Vilja har gjort så förr så det förvånade mig inte. Men när även Puff kom fram blev jag faktiskt lite förvånad. Men om de fortsätter göra så och växer i samma takt så kommer det inte dröja länge innan de inte får plats i min famn båda två samtidigt! =)

Vi får väl se!
Vilja på soffan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: