SKRIVET: 2009-09-29, kl 13:20:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plugga.. Och mera plugg

Tenta om en och ½ vecka, och jag känner att jag inte har fått in någonting. Det var som att få en hink kallt vatten över sig nu på förmiddagen då jag inser att jag bara antecknat hälften av vad föreläsaren har sagt. Det gör då inte saken bättre att jag inte förstår mig på boken..

Och jag är så trött.. Hela dagarna..Jag är inte van vid att vara så här mycket i skolan.. hela 10 - 15 timmar i veckan.. Och ja, jag vet, alla ni som jobbar 40 timmar i veckan tycker inte att det är nånting.. Men så är det i alla fall, och koffeinet har slutat hjälpa.

Tror faktiskt att jag ska försöka lägga mig tidigt idag. Och hur har det gått alla andra gånger jag sagt så? Inte alls...
Det slutar med att jag kommer i säng vid 1 som vanligt..

Låter jag bitter? Vänta ni bara..


Sommer

Hehe vi väntaaaaar... :P



PUBLICERAT: 2009-09-30, 09:48:02 | URL: http://sommersresor.blogspot.com
lisbeth

ja du ser ut att ha det bra, här är det 10 gr kallt och minst 40 cm snö har snöat sen igår em. fick sopa fram bilen när jag skulle till jobbet,som tur var körde plogbilen nere på vägen men från garaget och dit var det tufft att ta sig fram i drivor av snö.Mathias passar nog katterna bra, är i varje fall i Borås.Ha det så bra, vi ses, hoppas det går fortare att åka hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: