SKRIVET: 2009-09-14, kl 22:11:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

föreläsningar och shopping..

Föreläsning i presentationsteknik är roligt =) Och denna dag var det inriktat på "Interkulturell kommunikation". Vi hade en mycket bra föreläsare som berättade en hel del som man inte tänkt på innan. Som vad folk gör med händerna när de talar med någon eller att man tappar ögonkontakten när man pratar och tänker ut nästa sak att säga. Det var en av de mer intressanta föreläsningar jag haft på länge.

Sedan blev det shopping för hela slanten =)
Vilket slutade i:

  • Stor stickad tröja (Gina Tricot)
  • Svart partytröja (Gina Tricot)
  • Knivställ
  • Timer
  • Jättemysig teddyfilt (Chilli)
  • Och en ny skrivare (HP)
  • Blått Linne (Gina Tricot)

Massa skojiga grejer helt enkelt! Men vad ni än gör: Tala inte om för kursarna (fattiga studenter) att du tänker köpa en ny skrivare, för då åker du på utskriften av kompendierna till föreläsningen om ett par dagar =) Men men.. Det var i alla fall en bra övning inför den kommande användningen av min nya pappersspottande teknikpryl. Och, ni i min klass som jag nu gjort kopior åt, självklart att jag gör samma sak nästa gång ni frågar ;)

M kom och mötte mig under min shoppingrunda också! Yeahy! Så det blev en mysig sen lunch (15:00) med en räksallad och Loka =)

Nu ska jag sätta mig med skolböckerna en stund, sen är det dags att kolla biljettpriser till Australien! =)

Kram på er!


Sommer

Jaså det vankas resa? :P Hur mycket bagage får du ha med? (A)



PUBLICERAT: 2009-09-14, 23:14:15 | URL: http://sommersresor.blogspot.com
Isabella

Den läxan har jag lärt mig också ^^ Men tack och lov så är jag inte den enda. Bästa är ändå en kursare som skriver ut på hans pappas företags skrivare. Går snabbt och för honom (eller pappan för den delen) är det inga pengar. =)



PUBLICERAT: 2009-09-15, 14:42:14 | URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: