SKRIVET: 2009-10-16, kl 20:30:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

wii!

Jag har köpt ett Wii! Med lite roliga spel till så klart =) Det blev nåt gammalt Harry Potter-spel, och en spel version av en av mina favoriter bland animerad film, Råttatoille. Och såklart som alltid fick jag med Wii sports, vilket jag testat litegrann och bara konstaterat att jag är urkass! :P Men det släpper väl nu.

Det var faktiskt svårt att släppa den nya underhållningen för att få titta på Micheal Jackson- tema på IDOL ikväll. Men jag bara måste se Tove och Reza för att se hur deras skilldringar blir. Jag har faktiskt längtat hela dagen för att se dem.

Myskväll helt enkelt. Har plockat fram godisskålen, och i pausen ska jag gå ut och värma lite varm choklad med vispgrädde till. Nån som vill joina i tv-soffan?


Sommer

Haha ja jag bangar inte på godis i soffan o Wii ;P



PUBLICERAT: 2009-10-17, 23:51:11 | URL: http://sommersresor.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: