SKRIVET: 2009-10-27, kl 22:03:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tentan färdigskriven.

Nu är tentan i presentationsteknik skriven. Vet inte hur det gick då jag inte pluggat nästan alls. Dessutom så kom enmassa andra saker på tentan som vår lärare sagt inte skulle komma! Då blir man sur! Men den här kursen har varit allt annat än okey! Hur kan man ändra kurslitteraturen när kursen redan startat? Och hur kan man acceptera att man har tre exeminationer varav en tenta värd 7,5 högskolepoäng på ett kursmoment med 5 föreläsningar. Allt har gjorts på 5 veckor... Jag kan för mig själv säga att jag aldrig varit så stressad i hela mitt liv. Och det märks på klassen att det är fler som är påverkade av stressen. Men nu är det äntligen över!

Och imorrn ska min kissemiss Puff kastreras. Stackarn! Imorrn kväll kommer han vara ett det.

Gud vad liten han var, och det är bara 2 månader sedan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: