SKRIVET: 2009-10-31, kl 22:56:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Härlig helg! hittills..

Mys! Åkte med pojken hem i torsdags och konversationen gick över vad vi skulle göra till middag. Vi kom fram till Korvstroganoff vilket vi båda tyckte var länge sedan. Men för det så behövde vi handla. Men när vi kam dit så står fiskebilen utanför! Det hela slutade med att matplanerna blev helt omkastade. Vi köpte oss en helsida lax på nära två kilo! Och så här slutade den middagen:



Yum!

Och till efterrätt blev det inte sämre. Tyvärr hamnad e det inte på bild, men tänk er karamelliserad ananas med glass. Ni kan inte ana hur mätt jag var när det var dags att sova!

Freddagen blev inte sämre. Dags för fest! Halloweenfest. Det blev mycket stök under dagen med godisbak och fix inför att alla skulle komma. Jag gick en snabb vända på stan mitt på dagen för att jag inte hade hittat någon kostym ännu. Det slutade med en rödsvart peruk och en rödsvart klänning, men det coolaste var nog linserna som även de var röda. Ellen hade svårt att se mig i ögonen på hela kvällen =P




Det är bara godis! =P


Sommer

...o själv så tillbringade jag helgen med en inställd fest eftersom jag imorse hade 39+ feber, ingen röst och en mage som ville lämna kroppen :s Hehe men de där "spökena" ser mumsiga ut ;P



PUBLICERAT: 2009-11-01, 00:17:59 | URL: http://sommersresor.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: