SKRIVET: 2009-10-23, kl 12:15:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fasen vad skönt!

För två veckor sedan man gjorde tenta. OCh sedan dess har man hunnit med två gruppuppgifter (stora sådana) en individuell uppgift och nu blir det en tenta till på tisdag... Mycket på en gång helt enkelt. Men man blir så glad sådana dagar då man får veta att man är godkänd! Alltså, jag har fått veta att jag är godkänd på den första tentan! Helt underbart, jag trodde verkligen att jag var körd. Gruppuppgifterna och den individuella uppgiften fick vi veta på en gång om vi klarat oss eller inte så det har inte satt lika mycket griller i huvudet på mig.

Och snart ska jag se till att bränna boken, för nåt jobbigare och elakare ämne har jag inte vart med om hittills!
bokframsida till kurslitteraturen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: